سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سازندگان شیبا به افرادی که توکنهای شیبا خود را میسوزانند پاداش م

توکن‌های شیبا خود را می‌سوزانند هم اکنون می‌توانید خود پاداش دریافت کنند، زیرا تیم توسعه پروژه رسماً پرتال سوزاندن Shibaswap را راه‌اندازی کرده است. بر اساس اظهارات تیم، افرادی که SHIB را می‌سوزانند درآمد غیرفعالی به شکل پاداش‌های RYOSHI را با منتظر بودن برای توکن جدید با نام burntSHIB به دست می‌آورند.

آموزش بازار ارز دیجیتال، برای آشنایی بیشتر با لینک مراجعه نمایید 

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند بهترین روش‌های امنیتی برای مدیریت کیف پول‌های دیجیتال و انتقال امن ارزها را فراگیرند.

توکن‌های شیبا خود را می‌سوزانند پاداش‌های جذاب می‌گیرند

حامیان دارایی کریپتوی مبتنی بر میم Shiba Inu(SHIB) درباره راه‌اندازی پرتال رسمی سوزاندن Shibaswap سخت گفته‌اند. با اینکه افراد حاضر در شبکه SHIB توکن‌های خود را برای مدتی سوزاندند، پرتال سوزاندن به هر دارنده SHIB که کیف پول Web3 دارد، امکان سوزاندن SHIB و کسب پاداش‌های درآمد غیرفعال برای سوزاندن را فراهم می‌کند.

روز شنبه حساب توییتر @shibainuart نوشت: پرتال سوزاندن SHIB در حال فعالیت است، توکن SHIB خود را بسوزانید، میزان سرمایه در گردش آن را کاهش دهید و هنگام انجام آن درآمد غیرفعال به دست آورید. تعداد زیادی از حامیان SHIB در مورد پرتال رسمی سوزاندن در Shibaswap نیز صحبت کردند. درحالی‌که Bitcon.com News گزارش کرده است که در 9 آوریل نرخ سوزاندن SHIB به 26000% رسیده است، پس‌ از آن تاریخ به میزان زیادی کاهش‌یافته است.

با آماده‌ به‌ کار بودن پرتال سوزاندن، دیتای shibburn.com مشخص

ادامه مطلب...سازندگان شیبا به افرادی که توکنهای شیبا خود را میسوزانند پاداش م