سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیم فای چیست و چطور از آن کسب درآمد کنیم

گیم فای چیست؟

گیم فا ترکیبی از بازی کلمات و فاینانس است و به بازی‌های play-to-earn مبتنی بر بلاک چینی اشاره می‌کند که محرک‌های اقتصادی را به بازیکنان ارائه می‌کنند. فضای GameFi از رمز ارز ها، NFT ها و تکنولوژی بلاک چین استفاده می‌کند تا یک محیط مجازی برای بازی ایجاد کند.

معمولاً بازیکنان می‌توانند پاداش‌های درون بازی را با انجام task ها، مبارزه با دیگر بازیکنان و پیشرفت در سطوح مختلف بازی به دست آورند. همچنین می‌توانند دارایی‌های خود را به بیرون بازی منتقل کنند تا در صرافی‌های کریپتو و بازارهای NFT معامله کنند.

در گیم فا، پاداش به شکل‌های مختلفی همچون رمز ارز‌ها یا دارایی‌های درون بازی مانند زمین مجازی، آواتارها، سلاح‌ها و لباس‌ها ارائه می‌شود. هر پروژه GameFi یک الگو و اقتصاد بازی متفاوتی را خواهد پذیرفت. در بیشتر موارد، دارایی‌های درون بازی NFT هستند که در بلاک چین راه‌اندازی می‌شوند، به این معنی که می‌توانند در بازارهای NFT معامله شوند. با این‌ وجود در دیگر موارد، دارایی‌های درون بازی باید پیش‌ از این‌ که بازیکنان آن‌ها را معامله کنند یا به فروش برسانند، به NFT تبدیل شوند.

معمولاً دارایی‌های درون بازی مزایای مشخصی را برای بازیکنان فراهم می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا پاداش‌های بیشتری ایجاد کنند؛ اما برخی از بازی‌ها آواتارها و لوازم‌ آرایشی ارائه می‌کنند که کاملاً بصری هستند و تأثیری در بازی و پاداش‌ها ندارند.

با توجه به بازی، بازیکنان می‌توانند پاداش‌هایی را با انجام وظایف، مبارزه با دیگر بازیکنان

ادامه مطلب...گیم فای چیست و چطور از آن کسب درآمد کنیم