سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیبا در روز گذشته 4/1 میلیارد توکن سازی انجام داد

روز شنبه، شیبا اینو دومین رمز ارز بزرگ مبتنی بر میم شاهد سوختن تعداد زیادی توکن در طی 24 ساعت بود. بر اساس آمارها، نرخ سوختن شبکه تا 26592% افزایش‌یافته است و 4.1 میلیارد SHIB از بین رفته‌اند.

آموزش کامل بازار ارزهای دیجیتال با رویکرد تحلیل و آموزش تکنیکال و فاندامنتال، برای ارتباط بیشتر به لینک سوپر دوره ارز دیجیتال مراجعه کنید

نرخ سوختن شیبا اینو به‌ طور چشمگیری افزایش می‌یابد:

در روز 22 فوریه، Archangel یکی از اعضای تیم شیبا فاش کرد که پروژه مذکور دارای یک صرافی غیرمتمرکز (dex) با نام Shinaswap 2.0 و یک پرتال سوختن است. از پرتال برای کمک به افزایش سرمایه ضد تورم استفاده می‌شود و در اواسط ماه مارس اعضای تیم SHIB یک تیم دفاعی برای پروژه راه‌اندازی کردند با عنوان Defense Breed.

هدف Defense Breed تقویت ارتباطات و وضوح شیبا و حفاظت از محیط در برابر پروژه‌ها یا افراد خرابکار است تا نتوانند از جامعه بهره‌برداری کنند. اکنون ذخیره Shiba Inu توکن‌ها را با سرعت بالایی می‌سوزاند که بسیار سریع‌تر از سرعت سوزاندن اتریوم است.

بر اساس آمارهای shibburn.com، 4/1 میلیارد SHIB در روز گذشته با نرخ 26592% سوزانده شده‌اند. در 14 مارس نرخ سوزاندن SHIB 6700% بود و 745 میلیون SHIB ظرف یک روز نابود شدند. در مقایسه، بلاک چین اتریوم 4098 ethrr را طی 24 ساعت از بین برد. ارزش اتریوم سوخته شده در 24 ساعت بیش از 2/13 میلیون دلار سوزانده شده در روز گذشته ارزشمند است. از سوی دیگر 4/1 میلیارد توکن SHIB سوزانده شده تنها 34554 دلار ارزش دارد.

 

Shiba Inu اظهار داشت که سوزاندن SHIB ویژگی اصلی محیط ما است:

در طی 5 ساعت گذشته، سه آدرس به تنهایی 59998118 SHIB با ارزش 1448 دلار را

ادامه مطلب...شیبا در روز گذشته 4/1 میلیارد توکن سازی انجام داد