سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کریپتو نسبت به اوراق عرضه عملکرد بهتری دارد

روز جمعه مایکل هارت نت استراتژیست ارشد بخش سرمایه‌گذاری بانک آمریکا (BOFA) در یادداشت هفتگی خطاب به مشتریان خود توضیح داد که اقتصاد آمریکا به‌ زودی وارد یک دوره رکود می‌شود. وی در یادداشت خود اظهار داشت که رمز ارزها می‌توانند نسبت به سهام و اوراق قرضه عملکرد بهتری داشته باشند.

استراتژیست BOFA به بدتر شدن شوک تورمی اشاره می‌کند، رمز ارز‌ها می‌توانند عملکردی بهتر از اوراق قرضه و سهام داشته باشند:

استراتژیست BOFA به بدتر شدن شوک تورمی اشاره می‌کند

مایکل هارت نت هشدار داده است که اقتصاد آمریکا ممکن است دچار شوک اقتصادی شود. اخیراً تورم در ایالات‌متحده حکم‌فرما شده است و فدرال رزرو احساس کرده است که باید در موضوع ورود کرده و آن را مدیریت کند. در 16 مارس نرخ بانکی معیار را برای اولین بار از سال 2018 افزایش داده است و بانک مرکزی انتظار 6 بار افزایش دیگر را در سال جاری دارد. در همین زمان، در هشتم آوریل خبرگزاری رویترز گزارش می‌کند که مایکل هارتنت استراتژیست BOFA اظهار داشته است که وضعیت اقتصاد کلان در حال بدتر شدن است.

با بدتر شدن شرایط اقتصادی، افزایش نرخ بانکی توسط فد و کاهش خرید دارایی‌ها توسط بانک مرکزی، استراتژیست BOFA اظهار داشت که اقتصاد آمریکا وارد رکود خواهد شد. هارت نت تأکید می‌کند که شوک تورمی در حال بدتر شدن است، شوک نرخ‌ها تازه آغازشده است و شوک رکود به‌ زودی روی می‌دهد. این اظهارات تحلیلگر BOFA پس از سیگنال دهی بازار اوراق قرضه آمریکا مبنی بر پیش‌بینی سقوط اقتصادی روی داد. این اتفاق هفته

ادامه مطلب...کریپتو نسبت به اوراق عرضه عملکرد بهتری دارد