سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه بیت کوین خود را از دست بدهیم

فرض کنیم که شما می‌خواهید کل موجودی بیت کوین خود را برای همیشه از دست بدهید. علت این مسئله مهم نیست. شاید بخشی از اجرای یک قطعه هنری دقیق باشد، همچون فردی که همه دارایی خود را از دست داد یا شاید همیشه یکی از بزرگ‌ترین طرفداران ابزار موسیقی الکترونیک (KLF) بوده‌اید که 1 میلیون پوند را در یک جزیره دورافتاده اسکاتلند سوزانده‌اند. یا شاید دلیل شما پیش‌ پا افتاده‌تر باشد و نخواهید همسری که به‌ زودی از شما طلاق خواهد گرفت سهم خود از سرمایه‌گذاری را به دست آورد.

به هر دلیلی، قضاوت به عهده ما نیست؛ و با اینکه کار ما کمک به مردم در محافظت از کوین‌های آن‌ها است، برعکس کردن امنیت مهندسی برای کمک به شما در از دست دادن سریع و آسان کوین‌های خود، کار ساده‌ای است.

آموزش نگهداری و ذخیره بیت کوین ، برای مشاهده آموزش به سوپر دوره ارز دیجیتال مراجعه نمایید

آموزش ارز دیجیتال به افراد امکان می‌دهد تا با مفاهیم حاکم بر دنیای مالی دیجیتال، مانند DeFi (تمرکز نشده بر دارایی) و NFT (توکن غیرقابل قابلیت استبدال) آشنا شوند.

خودنمایی کردن درباره بیت کوین:

اگر آن را به دست آورده‌اید و اکنون آرزو می‌کنید که از دست بدهید، خودنمایی کنید. آیا می‌خواهید از شر ساعت رولکسی که به دست دارید خلاص شوید؟ آن را با یک تی‌شرت ست کنید و در یک بار شلوغ با آن خودنمایی کنید و سپس در یک منطقه بد شهر هنگام شب پیاده‌روی کنید، به‌ زودی از شر آن خلاص خواهید شد.

در مورد بیت کوین نیز وضع به همین صورت است. دوست دارید که همه شما را به‌ عنوان یک

ادامه مطلب...