سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 استراتژی معاملاتی برای مبتدیان بازار سرمایه

دارایی‌های کریپتو سرمایه‌گذاری‌هایی با ریسک بالا هستند و معامله آن‌ها بدون داشتن برنامه می‌تواند به از دست دادن سرمایه منجر شود. بااینکه بیشتر تحلیل گران در مورد این‌که هیچ استراتژی معاملاتی کاملی وجود ندارد موافق هستند، سه روش شناخته‌شده وجود دارد که برای معامله‌گران تازه‌کار مناسب هستند.

برای درک این توضیحات به موارد زیر نیاز دارید:

1.یک حساب ابزار رسم نمودار آنلاین: برخی از تأمین‌کنندگان ابزارهای رسم نمودار آنلاین رایگان عبارت‌اند از TradingView، StockCharts و Yahoo Finance.

2.درک ابتدایی از نمودارهای کندل استیک

آموزش ارزهای دیجیتال به صورت اصولی، برای آشنایی بیشتر به لینک مراجعه کنید

متوسط هزینه دلاری (DCA)

متوسط هزینه دلاری یک استراتژی محبوب و تست شده است که هنگام استفاده در دوره‌های زمانی طولانی‌تر بهترین عملکرد را دارند. مفهوم ساده است. به‌ جای سرمایه‌گذاری همه پول خود به‌ صورت یکجا در یک رمز ارز، آن را به مقادیر کوچک‌تر تقسیم می‌کنید، زمان و روز خاصی را در هفته انتخاب می‌کنید و تنها در آن زمان‌ها خرید انجام می‌دهید.

مثال: باب 10 هزار دلار دارد. او قصد دارد این مبلغ را در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند. او تصمیم می‌گیرد که به‌ جای این‌ که کل مبلغ را یکجا سرمایه‌گذاری کند، با استفاده از استراتژی DCA آن را به 20 لات 500 دلاری تقسیم کند. سپس یک روز خاص از هفته و زمان مشخصی را

ادامه مطلب...3 استراتژی معاملاتی برای مبتدیان بازار سرمایه