سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیبا اینو در دنیای متاورس بیش از 100 هزار قطعه زمین ارائه میکند

پروژه میم کوین شیبا اینو که تقلیدی از دوج کوین است، اعلام کرده است که در حال راه‌اندازی متاورس خود است. این پروژه که «Shib:The Metaverse» نامیده شد، بیش از 100 هزار قطعه زمین معرفی خواهد کرد که در زمان‌های مختلف قفل آن‌ها بازخواهد شد. تیم Shiba Inu همچنین قیمت زمین‌ها را اعلام کرد که به لوکیشن آن‌ها بستگی دارد و به‌جای توکن بومی متاورس با ether فروخته خواهند شد.

آموزش بازار رمزارزها همواره جذاب بوده، برای ارتباط بیشتر به لینک مراجعه نمایید

آموزش ارز دیجیتال به افراد اطلاعات لازم را درباره امنیت و مدیریت ریسک در معاملات ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

آموزش متاورس باعث توسعه فردی و حرفه‌ای شما می‌شود، به شما ابزارها و روش‌های لازم برای یادگیری بهینه و پیشرفت سریع را ارائه می‌دهد. با استفاده از آموزش متاورس، می‌توانید به دانش و تجربیات مربیان ماهر دسترسی داشته باشید و از تجربه‌هایشان بهره‌برداری کنید. همچنین، آموزش متاورس به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های فراشناختی خود را تقویت کنید و قدرت تفکر، آگاهی و خلاقیت خود را بهبود بخشید. با این روش، می‌توانید به یادگیری سریعتر، بهتر و عمیق‌تری دست پیدا کنید و به عنوان یک فرد خودآموز و خودمدیری در مسیر پیشرفت خود پیشرو باشید.

شیبا اینو متاورس توله‌سگی راه‌اندازی می‌کند:

Shiba Inu یکی از توکن‌های میم، ایده دوج کوین که اولین میم کوین بود را تقلید کرد. این پروژه اکنون پیشرفت متاورس خود را اعلام کرده است. پروژه «Shib:The Metaverse» با Shiboshis که مجموعه‌ای از NFT های پیشین منتشرشده پروژه هستند، تلفیق خواهد شد. تیم مشخص کرد که این پروژه توسط یک استودیوی بازی ناشناخته توسعه خواهد یافت.

تیم پروژه شیبا در مورد فضای متاورس چه مطلبی گفتند

««Shib:The Metaverse» نقطه آغاز تاریخ ما به‌ عنوان یک جامعه است که به‌ صورت مجازی در لایه‌ای از تصاویر زیبا به تصویر کشیده شده است که نوآوری و اتحاد ما را با مکانی که خانه می‌نامیم نشان می‌دهد».

 

به‌ علاوه، این اعلان مشخص می‌کند که همه توکن‌ها در محیط شیبا اینو نقش مهمی در متاورس ایفا

ادامه مطلب...شیبا اینو در دنیای متاورس بیش از 100 هزار قطعه زمین ارائه میکند