سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جذابترین استراتژی معاملات کوتاه مدت | بازار ارزهای دیجیتال

در دنیای پر نوسان ارز دیجیتال، اگر می‌خواهید برنده باشید به اعصابی فولادین، یک طرح بازی برنده و یک پلتفرم معاملاتی ساده نیاز دارید. با انجام تحقیق‌های فراوان می‌توانید به اعصاب فولادین و پلتفرم ساده معاملاتی دست‌ یابید. در این مقاله به بررسی استراتژی‌های معاملاتی خواهیم پرداخت.

استراتژی‌های معاملاتی و پلتفرم‌های بسیاری وجود دارند که برخی از محبوب‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از معاملات range، اسکالپینگ و آربیتراژ

آموزش بازار ارزهای دیجیتال، برای شناخت بیشتر به لینک مراجعه نمایید

آموزش ارز دیجیتال به افراد امکان می‌دهد تا به عنوان توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان در صنعت بلاکچین فعالیت کنند و برنامه‌ها و سامانه‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال ایجاد کنند.

معاملات رنج

در بسیاری از موارد، یک رمز ارز برای مدت طولانی در یک رنج مشخص معامله می‌شود. برای مثال بیت کوین در یک دوره 30 روزه بین 40/8601 و 10210 دلار معامله شد. این رنج ±4/9% تا زمانی که شما تشخیص دهید که بیت کوین طی 24 ساعت، تغییر ±42% را شناسایی می‌کند، نوسان خواهد داشت.

سرمایه‌های بازار ارز دیجیتال آن‌ قدر کم هستند که یک معامله‌گر بزرگ می‌تواند به‌ آسانی آن‌ها را دست‌کاری کند. در برخی از موارد، این معامله‌گران بزرگ به‌ صورت سیستماتیک قیمت یک کوین را افزایش یا کاهش می‌دهند تا از یک رنج سود کسب کنند. اگر به این الگوها توجه کنید، می‌توانید از آن‌ها نیز سود کسب کنید.

اگر شما مشغول انجام معاملات رنج هستید، قصد دارید به مناطق اشباع خرید و اشباع فروش توجه نشان دهید. اشباع خرید یعنی خریداران نیاز خود را اشباع کرده‌اند و سهام موردنظر احتمالاً فروش خواهد رفت و معنای اشباع فروش برعکس است. اندیکاتورهای نمودار به‌کاررفته در هر برنامه نمودار سهام شناخته‌شده می‌توانند به شما در یافتن این مناطق کمک کنند. اندیکاتورهای معمولی که برای این هدف به‌ کار رفته‌اند شامل استوکاستیک اسیلاتور و شاخص قدرت نسبی (RSI) هستند.

اسکالپینگ:

اسکالپرها از افزایش حجم معاملاتی کسب سود می‌کنند. آن‌ها ممکن است تنها ثانیه‌هایی پس

ادامه مطلب...جذابترین استراتژی معاملات کوتاه مدت | بازار ارزهای دیجیتال