سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سناتور کروز لایحهای را معرفی کرد تا مانع استفاده فدرال رزرو از ا

Ted Cruz سناتور ایالات‌متحده قانونی را برای ممانعت از انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) توسط فدرال رزرو در میان مردم و رقابت با بخش خصوصی معرفی کرد. این سناتور تگزاس هشدار داد که نه‌تنها این الگوی CBDC اطلاعات مالی را متمرکز می‌سازد و در مقابل حملات آسیب‌پذیر می‌سازد، بلکه می‌تواند به‌ عنوان یک ابزار نظارتی مستقیم در تراکنش‌های خصوصی آمریکایی‌ها به کار رود.

آموزش ارزهای دیجیتال با رویکرد کسب درآمدهای روزانه 1% ، برای ارتباط بیشتر به لینک سوپر دوره مراجعه کنید

سناتور Cruz به‌ منظور ممانعت از صدور دلار دیجیتال توسط fed در میان مصرف‌کنندگان خرد، لایحه‌ای را معرفی کرد:

تد کروز (سناتور جمهوری‌خواه-تگزاس) روز چهارشنبه قانونی را معرفی کرد که به‌موجب آن «فدرال رزرو نمی‌تواند ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را مستقیم میان افراد منتشر کند»، اعلانی که در توصیفات وب‌سایت رسمی او پست شده است. این لایحه تحت حمایت سناتور مایک براون (جمهوری‌خواه-ایندیانا) و چاک گراسلی (جمهوری‌خواه – آیووا) بود.

به‌موجب این لایحه: «هیچ بانک فدرال رزروی محصولات یا خدماتی را مستقیماً به یک فرد ارائه نمی‌کند، حسابی را به نفع یک فرد حفظ نمی‌کند یا یک ارز دیجیتال مربوط به بانک مرکزی را مستقیماً برای یک فرد منتشر نمی‌کند».

«همچنین هدف این لایحه حفظ برتری دلار بدون رقابت با بخش خصوصی است و باید دانست که فدرال رزرو نباید و نمی‌تواند حساب‌های بانکی خرد را ارائه کند».

بر اساس جزئیات این اعلان:

«قانون فدرال رزرو را از توسعه یک ارز دیجیتال CBDC مستقیم به مصرف‌کننده که

ادامه مطلب...سناتور کروز لایحهای را معرفی کرد تا مانع استفاده فدرال رزرو از ا