سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولین انتقال تتر در شبکه Lighting انجام شد

Synonym شعبه Tetra که یک شرکت تأمین‌کننده Stabil Coin مشهور، اولین انتقال توکن Tetra (USDT) را در شبکه Lightning بیت کوین تا اواسط هفته گذشته با موفقیت تکمیل کرد. این انتقال تجربی حرکت مثبتی به‌ سوی اثبات قابلیت‌های بیت کوین و لاتین سازی شبکه به‌ منظور انتقال توکن‌های مختلف در سریع‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه است.

به گزارش Bitcoin magazine: China Blockchain Bitcoin یک شبکه غیرمتمرکز غیرقابل تغییر است و Lighting یک پروتکل پرداخت برای مقیاس‌پذیرتر کردن بیت کوین است. مؤسسه Synonym که هدایت‌کننده تراکنش تاریخی است می‌گوید که افزودن توکن‌های مختلف به شبکه Lightning نوآوری را در فضای بیت کوین افزایش می‌دهد، زیرا دارایی‌های جدید را می‌توان با استفاده از ویژگی‌های این راه‌حل درجه‌دو بلاک چین چینی، منتشر کرد. به‌علاوه، توکن‌های آتی که در شبکه Lightning بیت کوین عرضه می‌شوند، از سرعت‌بالا و کارمزد کم پروتکل بهره می‌برند و کاربران تجربه بهتری از استفاده از سیستم‌های پرداخت بلاک چین چینی خواهند داشت.

جان کاروالو مدیرعامل Synonym Institute اظهار داشت که دو روز قبل از او درباره این‌ که چرا «به‌ جای استفاده از پایگاه داده و سرورهای متمرکز، باید شبکه Lightning را برای ارائه یک توکن انتخاب کرد»(برعکس بیت کوین، پایگاه داده متمرکز) سؤال پرسیده شد. آن‌ها برای کاربران ابزارهای دیجیتالی که برای اثبات مالکیت یک دارایی می‌توانند به کار روند، فراهم نمی‌کنند. به گفته کاروالو، شرکت آن‌ها کاربران و توسعه‌دهندگان را ترغیب می‌کند تا تکنولوژی‌های جدید و

ادامه مطلب...اولین انتقال تتر در شبکه Lighting انجام شد