سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لندیدنگ دای (Dai)

اگرچه ارزهای رمزنگاری شده از زمان تأسیس تاکنون، به میزان قابل توجهی پیشرفت کرده است، اما چند مشکل اساسی مانع تصویب آن به عنوان یک ارز در دنیای واقعی است. در واقع نوسانات قیمت یک ارز می­‌تواند در یک ساعت به شدت تغییر کند، چه برسد به یک روز. در این مطلب در مورد ارز دیجیتال دای که به عنوان یک استیبل کوین شناخته می­‌شود، صحبت می­‌کنیم؛ پس تا انتهای این مقاله، با ما همراه باشید.

آموزش جذاب ارزهای دیجیتال توسط اساتید کاملا حرفه‌ای، برای مشاهده به لینک مراجعه نمایید

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند بهترین روش‌های مدیریت ریسک و کاهش تعرض به تقلب در بازار ارزهای دیجیتال را فراگیرند.

دای (Dai)، یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز با ارزش ثابت است و قیمت آن همواره برابر با یک دلار آمریکا است که روی بلاک چین اتریوم و در اکوسیستمی به نام میکردائو ساخته می‌شود. اما دای دقیقاً چه مشکلی را حل می‌کند و هدفش چیست؟

 

ارز دیجیتال دای، یک استیبل کوین

قیمت یک ارز دیجیتال می‌تواند در یک روز و یا حتی در چند ساعت، نوسانات نامتعارفی را تجربه کند. این نوسانات حتی برای کوین‌هایی با حجم بازار بسیار بالا مانند بیت کوین نیز اتفاق می‌افتد. با اینکه این پدیده فرصت مناسبی در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد که با نوسان‌گیری از بازار به سودهای بالایی برسند، اما این نوسانات، مانع از پذیرش ارزهای دیجیتال به صورت گسترده، و مقبولیت آن‌ها به عنوان ارزهایی قابل اعتماد خواهد شد.

همچنین برای معامله‌گرانی که هر روز درگیر معامله و ترید ارزهای دیجیتال هستند، نوسانات شدید ارزش می‌تواند به قیمت ضررهای سنگین تمام شود. به همین دلیل ارزهای دیجیتالی تحت عنوان استیبل کوین (StableCoin) وارد بازی شدند. این ارزها که به آن‌ها

ادامه مطلب...لندیدنگ دای (Dai)