سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز چیست

به اولین توزیع یا فروش عمومی توکن یا کوین یک پروژه، عرضه اولیه می‌گویند. این کار به هدف تامین سرمایه مورد نیاز برای توسعه شبکه و یا توزیع توکن آن بین عموم مردم و گسترش جامعه پروژه انجام می‌شود. تمامی پروژه‌ها برای توسعه شبکه خود، به منابع مالی نیاز دارند؛ گسترش همکاری‌ها، لیست شدن در صرافی‌های متمرکز، جذب نیروهای متخصص برای گسترش تیم پروژه، برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی، برگزاری Bug bounty و ارزیابی کدهای پروژه به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی از جمله هزینه‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی یک پروژه در حوزه رمزارزها است. عموما پروژه‌ها بخشی از این هزینه‌ها را از محل فروش توکن پروژه در میان عموم مردم تامین می‌کنند. اکنون با هدف عرضه اولیه آشنا شدیم. عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز یا IDO یکی از روش‌های تامین سرمایه در حوزه رمز ارزها است. در بخش بعد تاریخچه انواع روش‌های عرضه اولیه در حوزه ارزهای دیجیتال را مطرح می‌کنیم.

آموزش تضمینی ارزهای دیجیتال با استراتژی جذاب، بهترین سودها را جذب کنید

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان مشاوران یا متخصصان در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت کرده و به دیگران در انتخاب، سرمایه‌گذاری و مدیریت ارزهای دیجیتال کمک کنند.

انواع روش‌های تامین سرمایه در حوزه رمز ارزها

در این بخش قصد داریم تا شما را با انواع روش‌­هایی که امکان دارد برای تامین سرمایه در بازار رمز ارزها رخ دهد را آشنا کنیم؛ پس همراه ما باشید.

عرضه اولیه کوین یا توکن در حوزه رمز ارزها به صورت جدی از سال 2017 آغاز شد. ICO یا Initial Coin Offering  اولین روشی بود که مورد اقبال عمومی قرار گرفت. احتمالا جمله حباب ICOها در سال 2017 را شنیده‌اید؛ در سال 2017 سِیلی از پروژه‌های مختلف توکن خود را به روش ICO در میان مردم عرضه می‌کردند. مردم نیز بدون اطلاع از هدف و ماهیت پروژه‌ها، در عمده مواقع به دام کلاهبرداران افتاده و در نهایت صاحب انبوهی از توکن‌های بی ارز

ادامه مطلب...عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز چیست