سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی سه پروژه برتر Nft بر روی شبکه بایننس

تقاضا برای NFT ها در زنجیره هوشمند Binance در حال افزایش است. سرعت بلاک چین و هزینه‌های پایین معامله، توجه کاربران و توسعه‌دهندگان را به خود جذب کرده است? معرفی سه پروژه برتر Nft یکی از جذابترین مقالات برای دوستداران این بازار است.

کوین‌های Battle Pets، Pancake Swap و Bakery Swap که در BSC موجود هستند، همگی کاستی‌های NFT را پوشش می‌دهند. Battle Pets و BakerySwap، دارایی‌های قابل‌ جمع‌آوری (collectibles) را با دیفای که از توکن های آن‌ها حمایت می‌کند، ترکیب می‌کنند. PancakeSwap نیز توکن های غیرقابل‌معاوضه (NFTs) را که قابلیت جمع‌آوری، کاربرد مالی و بازی نمایی را با یکدیگر ادغام می‌کند، تجربه می‌کند.

ما راه طولانی را از CryptoKitties پیموده‌ایم و BSC جایی است که پروژه‌ها می‌توانند عملکرد بالا و هزینه‌های پایینی برای نوآوری‌های NFT داشته باشند.

آموزش جامع با جذابترین دوره متاورس ? برای مطالعه بیشتر به آموزش متاورس مراجعه کنید

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان معامله‌گران حرفه‌ای در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنند و به سودآوری بیشتر برسند.

مقدمه:

مقدار زیادی NFT برای خرید و معامله وجود دارد، از CryptoPunks دنیای هنر تا موارد قابل‌جمع آوری (collectible) در بازی Axie Infinity. تاکنون بیشتر این فعالیت‌ها در اتریوم بوده‌اند، اما هزاران کاربر و پروژه اکنون به دلیل عملکرد بالا و هزینه‌های پایین زنجیره هوشمند Binance جذب آن شده‌اند.

BSC پروژه‌هایی دارد که در عملکرد NFT نوآوری‌هایی ایجاد می‌کنند، چه صرافی‌های NFT باشد، چه بازی‌ها یا فاینانس. اکنون

ادامه مطلب...