سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیف پول متامسک – هر آن چه لازم هست بدانید

اولین قدم برای خرید و سرمایه گذاری در رمز ارزها، انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب است. در صورتی که به خرید اتریوم یا بی‌شمار توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 علاقه‌مند هستید، بهترین کیف برای شما بدون شک متامسک خواهد بود. متامسک نه تنها برروی گوشی‌های موبایل و تبلت‌های دارای سیستم عامل‌های اندروید و IOS نصب می‌شود، بلکه در لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی نیز به صورت یک افزونه مرورگر وب قابل استفاده است. پس می‌توان به راحتی از آن روی لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ، بدون نیاز به نصب نرم افزاری اضافی، استفاده کرد. حال برای آشنایی بیشتر با کیف پول متامسک، با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

به صورت کاملا قانونی و اصولی می‌توانید آموزش ارز دیجیتال دریافت نمایید

متامسک نیز یکی دیگر از انواع کیف پول نرم افزاری است که می‌توانید آن را هم برای پلتفرم­‌های موبایلی  و هم به صورت افزونه در مرورگرهای کامپیوتر در اختیار داشته باشید. این کیف پول به دلیل قابلیت­‌های بسیار زیادی که دارد، در بین کاربران بسیار محبوب شده و خیلی­ها به دنبال استفاده از آن هستند. از این رو، اگر شما به صورت کامل با نحوه کار با Metamask آشنا شده و تمام جزئیات آن را مسلط شوید، دیگر نیاز به استفاده از هیچ کیف پول دیگری نخواهید داشت. حتی بسیاری از عملیات مربوط به صرافی­‌ها را نیز می‌توانید در این کیف پول انجام دهید.

بنابراین قابلیت­‌های بسیار زیاد این کیف پول نرم افزاری باعث شده تا خیلی از کاربران ایرانی نیز آن را به عنوان یک اولویت اصلی در نظر بگیرند. اتصال آن به صرافی­‌های غیرمتمرکز نیز یکی دیگر از مزیت­‌های بسیار عالی متامسک است که این والت را باز هم جذاب‌تر و دوست داشتنی تر کرده است. البته این موضوع به این معنی نیست که Metamask می‌تواند بهترین کیف پول رمز ارز در جهان باشد.

نکات مثبت کیف پول MetaMask

متن باز بودن کیف پول متامسک به این معناست که تمام کدهای آن آنلاین بوده و دسترسی به

ادامه مطلب...کیف پول متامسک – هر آن چه لازم هست بدانید