سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین نکات ابزار برای طراحی استوری اینستاگرام

هر کسی داستان و یا محصولات خود را برای نمایش به دیگران دارد و چه مکانی بهتر از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن استوری‌ها وجود دارد تا این امر را انجام دهد. از این رو برنامه‌های استوری ساز اینستاگرام در این زمینه می‌توانند کمک فراوانی به ما کنند. در ادامه با معرفی بهترین ابزارهای ساخت استوری جذاب اینستاگرام همراه شما خواهیم بود.

امروزه استوری در اینستاگرام ابزاری بسیار مهم است؛ در واقع مکانی برای نشان دادن کار و یا رویدادهای زندگی شما و محلی برای تقویت تعامل با دیگران می‌­باشد؛ بنابراین بهتر است به ابزارهای استوری برای داشتن یک استوری جذاب توجه کنید. از این رو، همانطور که می‌دانید تعداد برنامه ساخت استوری اینستا بسیار زیاد است که در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برنامه‌­های استوری ساز اینستاگرام آشنا کنیم.

البته در همین ابتدا شایان ذکر می‌باشد که صرفا ساخت استوری در اینستا کافی نبوده و بلکه نیازمند زمان، انرژی و خلاقیت هم خواهد بود که می‌تواند توسط یک ابزار مناسب در یک اپلیکیشن ساخت استوری حاصل شود.

برای آموزش صفر تا 100 شبکه اجتماعی اینستاگرام فقط کافی است به صفحه آموزش اینستاگرام مراجعه کنید 

استوری اینستاگرام یا همان Instagram Story چیست؟

همانطور که از اسم آن مشخص است، استوری اینستاگرام در واقع یک داستان کوتاه است. یک داستان که به کمک مجموعه‌ای از تصاویر و فیلم‌ها روایت می‌شود و می‌تواند تمام اتفاقاتی که نهایتاً در طول 24 ساعت برای یک فرد اتفاق می‌­افتد را به تصویر

ادامه مطلب...مهمترین نکات ابزار برای طراحی استوری اینستاگرام