سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیفای چیست ؟ هر آنچه که باید بدانید

دیفای (فاینانس غیرمتمرکز) سیستمی جهت فراهم آوری دسترسی آزاد به خدمات مالی است. این کار با ایجاد مجدد ابزارهای فاینانس سنتی در محیط رمز ارز‌ها با استفاده از بلاک چین به‌عنوان ابزار توزیع، ضبط و ذخیره ارزش صورت می‌گیرد. به همه خدماتی که بانک به شما ارائه می‌کند بیندیشید: پس‌اندازها، وام دادن‌ها، اعتبار، بیمه. همه این خدمات را بدون نیاز به مجوز فراهم می‌کند.

چرا بدون مجوز است؟ برای کسب اعتبار از بانک یا حتی به دست آوردن یک حساب بانکی، باید مدارکی را آماده کنید و یک بررسی سوابق نیز برای تعیین خوش‌ حسابی خود به بانک ارائه کنید.

در دیفای هیچ‌کس به هویت، محل زندگی یا میزان ثروت شما اهمیتی نمی‌دهد. اگر دستگاهی دارید که به اینترنت متصل است و دانشی درباره نحوه عملکرد کریپتو دارید، می‌توانید از برای مدیریت پول خود و افزایش ثروت استفاده کنید.

آموزش دوره جذاب متاورس، دنیای جذاب و کسب درآمدهای زیاد برای مطالعه بیشتر به لینک مراجعه نمایید

دیفای به چه صورت عمل می‌کند؟

دیفای زیرمجموعه‌ای از صنعت رمز ارز است. بیشتر تکنولوژی‌های اصلی که به‌ پیش برد اقتصاد کریپتو کمک می‌کنند را می‌توان غیرمتمرکز نامید، زیرا این یک ویژگی اصلی است که همه بلاک چین‌ها در آن مشترک هستند.

تفاوت با دیفای این است که دیفای به‌ طور خاص بر استفاده از توانایی مدیریت ثروت بدون نیاز به کسب مجوز از بانک، سازمان اعتباری یا ناظرین مالی متمرکز است.

یک بلاک چین نمی‌تواند به‌تنهایی خدمات مالی سنتی فراهم کند؛ بلکه موتوری است که دیفای

ادامه مطلب...دیفای چیست ؟ هر آنچه که باید بدانید