سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش جامع تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام هر روز نسبت به روزهای گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. تعداد تبلیغ کنندگان در اینستاگرام در 6 ماه گذشته بیش از دوبرابر شده است که دلیل آن این است که اینستاگرام بهترین پلت فرم رسانه اجتماعی برای مشارکت مشتریان به حساب می‌­آید. اما چه چیزی باعث می شود تا تبلیغات اینستاگرام اهمیت پیدا کند و بازاریابان چگونه می توانند برای تبلیغات از آن بره مند شوند؟

اگر قصد دارید از شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام برای افزایش درآمد و رونق کسب و کار و یا حتی بهبود برندینگ شخصی خود استفاده کنید، برای آموزش تبلیغات در اینستاگرام، مطالعه این مطلب به شما کمک شایانی می­‌کنید. مطمئن باشید با مطالعه کامل این مطلب، اطلاعات کاربردی و مفیدی در این زمینه به دست خواهید آورد.

آموزش تبلیغات اینستاگرام به صورت 0-100 و کامل توسط مجموعه مدرسان پیشتاز انجام می‌شود

آیا تبلیغ جذاب در اینستاگرام برای کسب و کار من مفید است؟

اینستاگرام تبدیل به فضایی شده است که  آدم های مختلفی با هر سن و سالی در آن حضور دارد. افراد مختلفی با سلیقه و علاقه‌مندی‌های متفاوت در اینستاگرام فعالیت می‌کنند که می‌توانند عضوی از جامعه هدف شما باشند. پس مهم نیست که چه کسب و کاری دارید و در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید؛ چون بدون شک چندین نفر در اینستاگرام هستند که می‌توانند از خدمات شما استفاده کنند.

هزینه تبلیغ در اینستاگرام چقدر است؟

به دنبال این موضوع نباشید که برای تبلیغ در اینستاگرام، تعرفه یا هزینه مشخصی را پیدا کنید. البته این هزینه را عواملی مانند تعداد فالوور، درصد فالوور واقعی، عمومی یا تخصصی بودن پیج، نرخ تعامل کاربران و سایر موارد، تا حدی مشخص می‌کند اما برای اطلاع از هزینه تبلیغات در هر پیج، باید از طریق دایرکت اینستاگرام، پیامی برای مدیر پیج بفرستید تا جزئیات تبلیغات را برایتان ارسال کند.

به‌طور معمول، تعرفه تبلیغات در اینستاگرام برای پیج‌هایی که اکثر فالوورهایشان فیک هستند از زیر 50 هزار تومان شروع می‌شود. برای

ادامه مطلب...آموزش جامع تبلیغات در اینستاگرام