سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 7 اندیکاتور جذاب و راهنمایی قدم به قدم جهت

آیا تاکنون به نحوه استفاده از اندیکاتورهای تکنیکال در معاملات اندیشیده‌اید؟ در این مقاله قصد داریم 7 اندیکاتور محبوب و استراتژی‌هایی که برای کسب سود از سیگنال آن‌ها می‌توانید به کار ببرید را به شما معرفی کنیم.

معامله‌گری تکنیکال شامل بازنگری نمودارها و تصمیم‌گیری بر اساس الگوها و اندیکاتورها می‌شود.

این الگوها اشکال خاصی هستند که کندل استیک‌‌ها روی نمودار فرم می‌دهند و اطلاعاتی را درباره نقطه بعدی که قیمت به انجام‌ خواهد رسید در اختیار شما قرار می‌دهند.

اندیکاتورها ضمایم یا هم‌پوشانی‌های موجود در یک نمودار هستند که اطلاعات بیشتری را از طریق محاسبات ریاضی درباره قیمت و حجم معاملات در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین اطلاعاتی را درباره نقطه بعدی که قیمت به آن خواهد رسید در اختیار شما قرار می‌دهند.

آموزش ارز دیجیتال به صورت کاملا تضمینی و اصولی جهت رسیدن به درآمدهای پایدار و دلاری برای اطلاعات بیشتر به لینک سوپر دوره ارز دیجیتال مراجعه کنید 

چهار نوع اندیکاتور اصلی وجود دارد:

اندیکاتورهای روند درباره جهت حرکت بازار درصورتی‌ که روندی وجود داشته باشد، به شما اطلاع می‌دهند. کاهی به این اندیکاتورها اسیلاتور می‌گویند زیرا میان کف و سقف مانند موجی حرکت می‌کنند. اندیکاتورهای روند مورد بحث عبارت‌اند از پارابولیک سار (Paraboic SAR)، بخش‌هایی از Ichinoku Kinko Hyo و واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD).

اندیکاتورهای ممنتوم درباره میزان قدرت روند و احتمال رخ دادن بازگشت روند

ادامه مطلب...معرفی 7 اندیکاتور جذاب و راهنمایی قدم به قدم جهت