سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاملترین مقاله ارز دیجیتال BUSD

BUSD یک استیبل کوین قانونمند با پشتوانه پول نقد است که با نوسانات دلار آمریکا تغییر می‌کند. برای هر واحد BUSD، یک دلار در ذخیره قرار می‌گیرد. به‌ عبارت‌ دیگر ذخیره BUSD با نسبت 1:1 به دلار آمریکا وابسته است. دارندگان آن می‌توانند توکن های خود را با پول فیات مبادله کنند و برعکس. Paxos منتشرکننده توکن، ماهیانه تأییدنامه‌های ذخایر BUSD را منتشر می‌کند.

 BUSD به‌ عنوان یک استیبل کوین برای نگه‌داری ارزش بازار ثابت طراحی‌شده است. این کوین به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران اجازه می‌دهد تا یک دارایی با نوسان پایین را بدون نیاز به خروج از فضای رمز ارزها حفظ کنند.

آموزش ارزهای دیجیتال توسط مدرسان پیشتاز با مدرک‌های معتبر و قابل استعلام برای اطلاعات بیشتر به لینک مراجعه بفرمایید 

مقدمه

اگر در صرافی Binance رمز ارز خریداری یا معامله کرده‌اید، احتمالاً با BUSD مواجه شده‌اید. این توکن در میان جفت ارز های معاملاتی که Binance در صرافی خود ارائه کرده است رایج است. به‌ طور خلاصه، BUSD به‌ عنوان نسخه دیجیتال دلار آمریکا عمل می‌کند و ارزش آن به ارزش دلار وابسته است.

این موضوع که چرا معامله گران و سرمایه‌گذاران BUSD نگه‌داری می‌کنند همیشه برای افراد مبتدی مبهم است. با این‌ وجود نقش BUSD و دیگر استیبل کوین‌ها بخش مهمی از فضای رمز ارزها را تشکیل می‌دهد.

برای شروعی می‌توانید آموزش رایگان ارزهای دیجیتال دریافت کنید.

 

BUSD دقیقاً چیست؟

BUSD استیبل کوینی است که توسط Paxos و Binance ایجاد شد. Paxos از تکنولوژی بلاک چین استفاده می‌کند تا استیبل کوین خود را به‌ عنوان یک محصول خدماتی به شرکت‌های غیر ارائه کند. درگذشته Paxos استیبل کوینی با پشتوانه طلا تولید

ادامه مطلب...کاملترین مقاله ارز دیجیتال BUSD