سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرمایهگذاری رمزارزها و بیت کوین چگونه است

شاید بیت کوین یکی از شناخته‌شده‌ترین کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری است، اما تنها رمز ارز نیست. آلت کوین‌ها جایگزین مناسبی برای خرید رمز ارز هایی هستند که تنوع موجود در پرتفوی شما را افزایش می‌دهند.

هنگام انتخاب رمز ارز باید این موضوع را مدنظر قرار دهید که سرمایه‌گذاری می‌کنید یا معامله. همچنین پروفایل ریسک و نوع تحلیلی که انجام می‌دهید را نیز بررسی کنید. شما انتخاب می‌کنید که تحلیل فاندامنتال انجام می‌دهید یا تکنیکال یا ترکیبی از هردوی آن‌ها. اگر همه این موارد را در نظر داشته باشید، آماده سرمایه‌گذاری یا معامله در Binance خواهید بود.

آموزش دنیای ارزهای دیجیتال، برای مطالعه بیشتر به لینک مراجعه کنید 

مقدمه:

سرمایه گذاری رمزارزها و بیت کوین روش بسیار خوبی برای تنوع‌بخشی به سرمایه‌گذاری‌ها است، اما ریسک بالایی نیز به دنبال دارد؛ بنابراین پیش از بررسی، درک برخی از مفاهیم و اصول اصلی ضروری است؛ اما موضوع چیزی بیش از تنها خرید مقداری رمز ارز و انتظار بهترین نتیجه را داشتن است.

تصمیم‌گیری آگاهانه برای سرمایه گذاری رمزارزها  شامل تحقیقات دقیق و تحلیل است. در بهترین حالت باید بر اساس پروفایل ریسک خود یک استراتژی داشته باشید و هرگز بیش از مقداری که می‌توانید از دست دهید سرمایه‌گذاری نکنید.

بیت کوین یا آلت کوین‌ها؟

اولین ایستگاه برای افرادی که به‌تازگی قصد سرمایه گذاری رمزارزها

ادامه مطلب...سرمایهگذاری رمزارزها و بیت کوین چگونه است