سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Chainlink چیست و چرا در دنیای رمز ارزها حائز اهمیت است

از سال 2010 که اولین رمز ارز یعنی بیت کوین پدید آمد، محبوبیت بلاک چین افزایش چشمگیری یافته است. بلاک چین مزایای بسیاری دارد ازجمله غیرمتمرکز سازی و امنیت. تقاضا برای یک ارز غیرمتمرکز سبب محبوبیت زیاد بیت کوین و دیگر رمز ارزها در جهان شده است.

اما بلاک چین محدودیت‌هایی دارد. این سیستم‌ها از بقیه دنیا جدا هستند که این موضوع برای امنیت و یکپارچه‌سازی مناسب است و دیتای ورودی که می‌توانند بپذیرند را محدود می‌کند.

بنابراین، به وجود پلی نیاز است که بتواند به این سیستم‌ها کمک کند تا آنچه در دنیای بیرون در حال وقوع است را ببینند؛ اما برای این‌ که سیستم کار کند، ورودی نمی‌تواند از یک منبع حاصل شود. علت آن است که به یک منبع متمرکز از داده‌ها متکی است که با طبیعت بلاک چین تناقض دارد.

این مشکلی است که چین لینک می‌تواند آن را حل کند.

با آموزش ارزهای دیجیتال غیرحضوری? می‌توانید در بهترین نقاط خریداری و بفروشید 

آموزش ارز دیجیتال به افراد مفاهیم مرتبط با شبکه‌های اجتماعی و جامعه‌های آنلاین در حوزه ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کند.

چین لینک چیست؟

Chainlink یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز است که نقش مهمی را در تحقق تکنولوژی‌های بلاک چین در دنیای واقعی بازی می‌کند. هدف این شبکه تأمین ورودی در منابع خارجی داده‌ها است.

باوجود این‌که بلاک چین عملکرد بسیار خوبی دارد (تأمین یک لجر امن غیرمتمرکز برای تراکنش‌های دیجیتال)، در مورد تأمین ورودی برای آنچه بیرون از بلاک چین اتفاق می‌افتد، ضعیف عمل می‌کند. نیروهای بیرون از زنجیره بسیاری وجود دارند که بر بازار تأثیر می‌گذارند، ازجمله ارزهای

ادامه مطلب...Chainlink چیست و چرا در دنیای رمز ارزها حائز اهمیت است