سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی ساختمان در متاورس – نقش معماری در محیط بازی

طراحی ساختمان در متاورس یکی از جذاب‌ترین مقاله در دنیای مجازی است که سوزان اس.زناسی با طراحان دنیای مجازی درباره همگرایی تکنولوژی تصویرسازی سه‌بعدی همراه با فرآیند طراحی گفتگو می‌کند.

در طی سه سال گذشته سوزان اس. زناسی، مسئول نوآوری طراحی شرکت Metropolis مجموعه‌ای از بحث‌ها با مدیران صنعت را در مورد مسائل مهم پیرامون طراحی با محوریت انسان هدایت کرده است در 19 جولای او از دفاتر Perkins+Will در لس‌آنجلس دیدن کرد و با آرشیتکت‌ها و کارشناسان واقعیت مجازی و بازی ملاقات کرد. آن‌ها در مورد همگرایی تکنولوژی تصویرسازی سه‌بعدی با فرآیند طراحی و پتانسیل لازم برای بازی‌های چند بازیکنه صحبت کردند تا پیشرفت‌ها را در محیط‌های مجازی و ساخته‌شده عمومی سازند یا طبقه‌بندی کنند. اسپانسر این مکالمات DuPont Surfaces، DXV/GROHE، Staples Business Advantage، Sunbrella Contract Fabrics و Teknion بودند. آنچه پس‌ازآن روی داد یک رونوشت ادیت شده در مورد مکالمه است که توسط S.T. White تهیه شد.

شرکت felix&paul چگونه از واقعیت مجازی استفاده می‌کند؟

رایان هوریگان مدیر ارشد محتوا شرکت Felix&Paul Studios(RH) می‌گوید ما تجربه واقعیت مجازی را به‌صورت سینماتیک به وجود می آوریم که شامل مستند و داستانی می‌شود. ما تجربه واقعیت مجازی را علاوه بر نمایش‌های مکتوب، با باراک اوباما، بیل کلینتون، لبرون جیمز و کیرک دو سولیل ایجاد

ادامه مطلب...طراحی ساختمان در متاورس – نقش معماری در محیط بازی