سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برندهای فشن لوکس درصدد دستیابی به NFT هستند

مسیر دستیابی به منابع توکن غیرقابل‌معاوضه (NFT) برای برندهای فشن لوکس، با پاسخ دادن به سؤالاتی هموار می‌شود.

امروزه توکن‌های غیرقابل معاوضه همه‌گیر شده‌اند، اما برندهای فشن لوکس سؤالات بسیاری دارند. آیا افرادی ثروتمند جوان و مذکر که رمز ارز فراوانی دارند علاقه‌مند به NFT فشن لوکس خواهند بود؟ این افراد چطور به نظر می‌رسند و آیا خریداران از آن‌ها utility می‌خرند یا نه؟ آیا طرفدار برند خواهند بود؟ آیا پیچیدگی تنظیم کیف پول رمز ارز برای مصرف‌کنندگان لوکس کار پردردسری خواهد بود؟

بااینکه هرروز داستان نفس‌گیر جدیدی درباره فروش فوق‌العاده یک NFT جدید به گوش می‌رسد، دنیای فشن لوکس نسبتاً آرام باقی‌مانده است؛ اما شرایط در حال تغییر است. برندهای فشن مشغول مطالعه دنیای ناآرام و عجیب بلاک چین و تمام احتمالات خلاقانه و تجاری آن بوده‌اند. اکنون قصد ورود به این حوزه را دارند.

برند گوچی اخیراً در گفتگویی با Vouge Business اعلام کرد که برای برندی مانند گوچی ورود به این حوزه و انتشار NFT تنها به مقداری زمان نیاز دارد. به‌علاوه، Vogue Business با استفاده از تعدادی منابع صنعت تأیید کرد که تعدادی از برندهای فشن لوکس به‌زودی NFT منتشر خواهند کرد. مارجوری هرناندز مؤسس لوکسو (پلتفرم بلاک چین که با برندهای فشن همکاری می‌کند) اظهار داشت: «سؤال مهم این است که اولین برندی که وارد بازار

ادامه مطلب...برندهای فشن لوکس درصدد دستیابی به NFT هستند