سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برترین استراتژیهای معاملات ارزهای دیجیتال برای افراد

روش‌های بسیاری برای کسب سود از معاملات رمزارزها وجود دارد. استراتژی‌های معاملاتی به شما کمک می‌کنند تا این تکنیک‌ها را در یک چارچوب منسجم که قابل‌پیگیری است، سازمان‌دهی کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید استراتژی رمزارزهای خود را نظارت و بهینه‌سازی کنید.

دو نگرشی که هنگام ایجاد یک استراتژی معاملاتی باید در نظر بگیرید عبارت‌اند از تحلیل تکنیکال (Technical Analysis(TA)) و تحلیل فاندامنتال (Fundamental Analysis(FA)). در این مقاله نشان می‌دهیم که کدام‌یک از این دو نگرش برای کدام استراتژی‌ها کاربرد دارند، اما پیش از ادامه باید با تفاوت این مفاهیم آشنا شوید.

ازآنجایی‌که استراتژی‌های معاملاتی بسیاری وجود دارد، در اینجا به برخی از متداول‌ترین‌ آن‌ها می‌پردازیم. این مقاله در واقع بر استراتژی‌های معاملات رمزارزها متمرکز است. بااین‌وجود، برای دیگر دارایی‌های مالی همچون فارکس، سهام، آپشن‌ها یا فلزات گران‌بها همچون طلا می‌توانند به کار روند.

ازاین‌رو، آیا تمایل به ایجاد استراتژی معاملاتی مختص به خود دارید؟ این مقاله اصول اولیه نحوه پیش‌بینی بازار رمزارزها را به شما نشان می‌دهد. با استفاده از یک استراتژی معاملاتی کامل، احتمال اینکه به اهداف معاملاتی و سرمایه‌گذاری خود دست یابید بیشتر است.

شما می‌توانید به صورت قانونی و اصولی آموزش ارزهای دیجیتال توسط مدرسان پیشتاز بگیرید برای مشاهده توضیحات بیشتر به لینک سوپر دوره ارز دیجیتال مراجعه بفرمایید 

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند اطلاعات لازم را درباره پروژه‌ها و تیم‌هایی که پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را انجام می‌دهند، جمع‌آوری کنند.

استراتژی معاملاتی چیست؟

یک استراتژی معاملاتی را می‌توان به‌عنوان یک نقشه جامع برای فعالیت‌های معاملاتی خود توصیف کنید. این چارچوبی است که برای جهت‌دهی به تلاش‌های معاملاتی خود ایجاد کرده‌اید.

داشتن یک طرح معاملاتی می‌تواند سبب کاهش

ادامه مطلب...برترین استراتژیهای معاملات ارزهای دیجیتال برای افراد